Zestaw programów wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2024/2025
| L.p. | 
 Numer programu 
 | Tytuł programu | Autor programu | Wydawnictwo | Nauczyciel realizujący | 
| 
 
   
 
 
 2. 
 
 
 | 
 
   
 
 
 
 PS6/2/25   | 
 "Dobry pomysł " 
 
 
 
 
 
 "Supersmyki" 
 
 | 
 
 Ewa Janus 
   
 
 
  Iwona Fabiszewska 
 
 | 
 
 WSiP 
 
 
 
 
 MAC 
 
 
 | 
 Małgorzata Pawlicka  Daria Antas- Wypych 
 
 Karolina Leszczyńska 
 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 4. | PS6/3/25 
 
 
 
 
 PS6/4/25 | 
 „Samodzielne, wszechstronne, szczęśliwe” 
 
 
 
 "W przedszkolu naturalnie" 
 
 | 
 Monika Chludzińska 
 
 
 
 
 
 | Nowa Era 
 
 
 
 MAC 
 
 |  Anna Sobczyk 
 
 
 
 Malwina Małecka- Paruszewska 
 | 
| 5. | PS6/5/25 | 
 "Dziecięca matematyka" 
 | Edyta Gruszczyk- Kolczyńska Ewa Zielińska | WSiP |   
 | 
| 6. | PS6/6/25 |  „Program pracy Oddziału Integracyjnego | 
 Violetta Sobczak  
 | Violetta Sobczak | |
| 8. | PS6/7/25 | 
 Program nauczania języka angielskiego | 
 Agata Iwanecka 
 | Program własny | Agata Iwanecka | 
| 9. | PS6/8/25 | 
 
 | Violetta Sobczak Hanna Perederij | Program własny | Alicja Przybylska | 
| 10. | PS6/9/25 | 
 Program profilaktyki, diagnozy i terapii logopedycznej dla dzieciw wieku przedszkolnym 
 | Magdalena Pikuła | Program własny | Magdalena Pikuła | 
| 11. | PS6/10/ 25 |  Program profilaktyki, diagnozy i terapii logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym „ Wesoła gimnastyka buzi  | Alicja Przybylska | Program własny | Alicja Przybylska | 
| 12. | PS6/11/ 25 | 
 Program nauczania religii dla dzieci 6 - letnich  
 | ks. dr. Krzysztof Mielnicki Elżbieta Kondrak 
 | JEDNOŚĆ Kielce 2020 | Agnieszka Piekarska | 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |